سلام عزیزم خوبی باید ۱۸ ام ببری بزنی
عزیزم اگه مایل بودین شمارتون بدین چون تو تاپیک قبل دیدم لباس قبول میکنی مواقعی که لازم داشتم براتون پیام بدم
چندروزبعدترمشکلی نداره
پسر منم ۱۵ باید میزد ۴ماهگیشو چون ۱۵هم تعطیل بود ۱۶هم زد گفت برا ۶ماهگی هم همون ۱۶هم بیار
پسر منم۱۸هم
آهان ممنونم عزیزم
ن اینم باید ۱۸بزنی
همون سر تایم ببرش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.