سلام خانما برای تب بچم چیکارکنم

۲ پاسخ

چرا بچه۱۸روزه تب کرده؟؟

استامینوفن بده...لباس زیاد تنش نباشه..تب سنج بزن اگه ۳۸ ب بالاست با دستمال نم دار بکش روی پیشونی و کشاله های پاش
استامینوفن پاراکید بده حتما
وزنش چقدره؟

سوال های مرتبط

مامان آیهان و امیرعلی مامان آیهان و امیرعلی ۷ ماهگی
مامان هدیه های خدا❤️ مامان هدیه های خدا❤️ ۸ ماهگی