من افتضاح بودم شیرخودمم میدم هر شامپویی ویتامینی رفتم آنزیم تراپی قط شد ریزشم
زینک پلاس ویتامین ای آهن تا ۳ ماه هر روز بخور
ریزش ک دارم هیچ هیچ معلوم نیس موهام دوباره داره درمیاد چیه ی عالمه موی کوچیک و بلند شبیه جوجه تیغی شدم
منم خیلی ریزش مودارم🥲 موهام دسته دسته شاخه ای میریزع
من دیگه کچل شدم
خیلیییی زیاددددددد
شديييييد
خوشوقتم منم همینطور
بااین تفاوت که درهمین حین طلا تراپیم کردم بدترم شده😂😢
خیلی شدید دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.