مامانا باید از کجا بفهمم خون رسانی یه جنین خوبه؟

۷ پاسخ

من توی انتی با سونو داپلر مشخص شد

سونوگرافی مشخص میشه اصلشم سونو داپلر هست

وهم اینکه بیشتر به چپ بخوابی طاق باز نخوابی به راست هم بخوابی و خونرسانی سمت چپه
به تغذیه خودت خیلی برسی

اگر کم وزن بگیره جنین
دکتر بهت سونو داپلر میده
برای خون رسانی بیشتر بعضی دکتر ها آسپرین تجویز میکنن و میگن بعد از غذا هم به پهلو چپ دراز بکشی ک خوب خون رسانی شه به بچه و وزن بگیره

سونوهایی که مرتب رفتی

سونو فقد

با سونو دالپر

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان محمدصالح مامان محمدصالح ۴ ماهگی
مامان بنیتا مامان بنیتا هفته بیست‌وهشتم بارداری