ون حاظرم افسردگی بارداری بگیرم ولی اون افسردگی بعد زایمان لعنتی اون سری قبلی نیاد سراغم
خیلی ترسناک بود خیلی
افسردگی پس از زایمان ندیدی عزیزم وارد یه زندگی جدید میشی
خودبخود گریه میکنی دوست داری با بچت تنها باشی همه همینجوری هستن
تا دو ماه عادی هست بعد دوماه طول بکشه باید بری پیش مشاور
اونجور نیستم ولی
خاهر شوهرا انقد حرف میپرونن زهلم میره
قرص متوکلوپروماید میخوردم حال روحیم بد تر میشد، افسردگی آوره
عزیزم از حاملگیت لذت ببر از همچیش ...بخدا که نعمته
من الان تو حسرتشم🥺
منم حالم خوب نیست
من افسردگی بعد از سقط گرفتم
من که واقعا دارم افسردگی میگیرم با این حالت تهوع 😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.