۱ پاسخ

برای من موقع زدن بی حسی زد دردی نداشتم اما بعدش اروم اروم درداش شروع شد
تا دوروز اب نخوره بهش و من مرتب با سرم شستشو میشستمش و با پماد چرب میکردم و دست نمیزدم بهش و لباسی ک گیرکنه بهش نمیپوشیدم و به شکمم نمیخابیدم بعد دوهفته دردش کلا رفت

سوال های مرتبط

مامان نهال کوچولو مامان نهال کوچولو ۱ ماهگی