۲ پاسخ

منم اونجوریه سیته راستم نوکش انگار میسوزه
چون بچه فقط نوکشو میک میزنه حاله قهوه ای رو نمیکنه دهنش

شیرت رگه میکنه واس همونه

رگاش داره باز میشه

سوال های مرتبط