۴ پاسخ

رفلاکس

رفلاکس پسرم از روز تولد داشت

رفلاکس
مثل پسر من

منم پسرم اینجوری بود الانم هس هنو چن روز دیگ میشه دوماهه ب دکتر ک گفتم گفت برا نوزادا طبیعیه اسپره بینی نوش استفاده میکنم خیلی کمتر شد

سوال های مرتبط

مامان ماهلین ومیکائیل مامان ماهلین ومیکائیل ۵ ماهگی
مامان 🤰(صَنَم)👶 مامان 🤰(صَنَم)👶 ۱۲ ماهگی
مامان نیارا عشق مامان💕 مامان نیارا عشق مامان💕 ۱۰ ماهگی