بینی هاش کیپه عزیزدل قطره بینی بگو دکترش بده قبل شیر دادن بریز تو بینی هاش بعدش بهدش شیر بده قندش نیوفته
رفلاکسه دختر منم هست
رفلاکس هست منم فکرمیکردم سرما خورده چون بچه های دیگم هم سرما خورده بودن ترسیدم بردم دکتر گفت هیچی نیست
پسر منم اینجوریه
ممکنه رفلاکس باشه
وقتی دمای اتاق براش سرد میشه سینه ش شروع میکنه به خس خس کردن . من هنوز درگیر این مشکلم اما متخصص بردم و دمای اتاق رو براش تنظیم کردیم بهتره واقعا تاثیر داشته براش
حساسیته
پسرمنم اینجوریه
این سوال منم هست🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.