صدای. خس خس سینه نوزاد مال چیه...خطرناکهط؟

۹ پاسخ

بینی هاش کیپه عزیزدل قطره بینی بگو دکترش بده قبل شیر دادن بریز تو بینی هاش بعدش بهدش شیر بده قندش نیوفته

رفلاکسه دختر منم هست

رفلاکس هست منم فکرمیکردم سرما خورده چون بچه های دیگم هم سرما خورده بودن ترسیدم بردم دکتر گفت هیچی نیست

پسر منم اینجوریه

ممکنه رفلاکس باشه

وقتی دمای اتاق براش سرد میشه سینه ش شروع می‌کنه به خس خس کردن . من هنوز درگیر این مشکلم اما متخصص بردم و دمای اتاق رو براش تنظیم کردیم بهتره واقعا تاثیر داشته براش

حساسیته

پسرمنم اینجوریه

این سوال منم هست🥲

سوال های مرتبط

مامان ماهلین ومیکائیل مامان ماهلین ومیکائیل ۵ ماهگی
مامان 🤰(صَنَم)👶 مامان 🤰(صَنَم)👶 ۱۲ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی