سلام
اگه جنسیت برات مهمه
خواستم بگم من تعیین جنسیت انجام میدم با فال قرآنی
البته خودم نه یکی از اقوام مون با قرآن انجام میده من تا الان برای خودم دو بار باز کردم جنسیت درست بوده با اینکه سونو یه چی دیگه گفته بود
بگذریم من برای خیلی های دیگه هم امتحان کردم درست بود
چون اون خانومه پسرش شهید شده فک میکنم بخاطر اونه که حرفاش درست درمیاد
حالا هر کی خواست بهم پیام بده تا بگم براش انجام بده
هزینه ش رو هم که خانومه هر هفته روضه داره خرج مراسم میکنه
اگه جنسیت رو هم اشتباه گفت میتونید هزینه رو پس بگیرید
اگه خواستین تو روبیکا برام پیام بزارید
اینم آیدی روبیکام
@Nazdaneh1403
من دقیق ۱۵هفته شدم رفتم
من ۱۴ هفته رفتم مشخص شد کامل
۱۸هفته تو آنومالی دقیق میگه
۱۸ کامل میگن بهت
از الان معلومه ولی اگ میتونی تا انومالی صبر کن
۱۸هفته آنومالی بهترین زمان
انتی احتمال ندادن بهت؟
من ۱۴ هفته و ۳ روز رفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.