چن هفتگی برم سونو جنسیت ک معلوم باشه الان ۱۴ هفتم

۹ پاسخ

سلام
اگه جنسیت برات مهمه
خواستم بگم من تعیین جنسیت انجام میدم با فال قرآنی
البته خودم نه یکی از اقوام مون با قرآن انجام میده من تا الان برای خودم دو بار باز کردم جنسیت درست بوده با اینکه سونو یه چی دیگه گفته بود
بگذریم من برای خیلی های دیگه هم امتحان کردم درست بود
چون اون خانومه پسرش شهید شده فک میکنم بخاطر اونه که حرفاش درست درمیاد
حالا هر کی خواست بهم پیام بده تا بگم براش انجام بده
هزینه ش رو هم که خانومه هر هفته روضه داره خرج مراسم می‌کنه
اگه جنسیت رو هم اشتباه گفت میتونید هزینه رو پس بگیرید
اگه خواستین تو روبیکا برام پیام بزارید
اینم آیدی روبیکام

@Nazdaneh1403

من دقیق ۱۵هفته شدم رفتم

من ۱۴ هفته رفتم مشخص شد کامل

۱۸هفته تو آنومالی دقیق میگه

۱۸ کامل میگن بهت

از الان معلومه ولی اگ میتونی تا انومالی صبر کن

۱۸هفته آنومالی بهترین زمان

انتی احتمال ندادن بهت؟

من ۱۴ هفته و ۳ روز رفتم

سوال های مرتبط

مامان زهرام و معجزه💙 مامان زهرام و معجزه💙 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پرنسا مامان پرنسا هفته سی‌وششم بارداری
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی
مامان دو هدیه خدا مامان دو هدیه خدا ۷ ماهگی
مامان نِلاونویان مامان نِلاونویان ۱ سالگی
مامان پناه.پیام مامان پناه.پیام ۴ ماهگی