سلام کسی بوده ۱۴ هفته سونو رفته باشه جنسیت معلوم شه

۹ پاسخ

من ۱۲ هفته رفتم قطعی گفت .فعلا ک منتظر انومالی ام

زوده عزیزم

بله زودتر هم مشخص میشه برا من انتی گف چیه ۱۴هفته۵ روزم همون جنسیت بود😍

من ۱۳هفته و یک روز رفتم ان تی گفت پسره انومالی هم رفتم گفت پسره

سلام بله من رفتم احتمال نداد قطعی گف

من تو ۱۳ هفته رفتم گفت دختره

بله اصلا تایم تعیین جنسیت همون ۱۴ هفته ست ؛ یعنی زودتر معلوم نمیشه اما ۱۴ هفته قطعیه چون آلت تناسلی بچه تشکیل شده

من دیروز رفتم گفت احتمالا پسره

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان ستیلا و نی نی💎 مامان ستیلا و نی نی💎 هفته شانزدهم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان هفته هجدهم بارداری
مامان پرنسا مامان پرنسا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 👑شاه پسری👑 مامان 👑شاه پسری👑 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آرادو🫃 مهراد🫃 مامان آرادو🫃 مهراد🫃 هفته بیست‌وهفتم بارداری