سلام مامانا گاهی بچم اب بالا میاره دلیلش چیه

۲ پاسخ

بچه منم اینجوریه کلا شیرخشک میخوره.یکسره هم دستش تودهنشه وآبکی بالامیاره

بچع منم اینجوری ولی من شیرم خیلی ابکیه

سوال های مرتبط

مامان نی نی اولی مامان نی نی اولی ۶ ماهگی