۲ پاسخ

عزیزم رفلاکس داره باید ببینی چی خوردی که بهش الرژی داشته معمولا لبنیات، رب گوجه،هویج، گوجه، کیوی، اینا الرژی زا هستن

سلام عزیزم
دختر منم همینجوریه
دگتر بهم گفت رفلاکس داره
و اینکه وقتی بالا میاره مخاط معده و همه چی میاد بالا
چیز خاصی نیست
ولی بازم شما به دکتر بچت بگو

سوال های مرتبط

مامان 🍊پرتقال 🍊 مامان 🍊پرتقال 🍊 ۳ ماهگی