رفلکس مورو
یه نوع رفلاکسه، که با مرور زمان بهتر میشه
رفلکس مورو هست طبیعیه ۳تا ۴ ماهگی خوب میشه
بچه منم اینجوریه
عادیه عزیزم، بهش میگن رفلاکس وحشت، معمولا همه ی بچه ها دارن
یک پتو بنداز روی دستاش
تو قنداق بپیچین راحتره دیگه اینجوری ام نمیشه بیشتر احساس آرامش میکنه..
همه بچه ها اینجورن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.