۷ پاسخ

رفلکس مورو

یه نوع رفلاکسه، که با مرور زمان بهتر میشه

رفلکس مورو هست طبیعیه ۳تا ۴ ماهگی خوب میشه

بچه منم اینجوریه

عادیه عزیزم، بهش میگن رفلاکس وحشت، معمولا همه ی بچه ها دارن
یک پتو بنداز روی دستاش

تو قنداق بپیچین راحتره دیگه اینجوری ام نمیشه بیشتر احساس آرامش میکنه..

همه بچه ها اینجورن

سوال های مرتبط