۴ پاسخ

کدوم دکترش خوبه بنظرت منم سزم

من تازگیا رفتم پرونده باز کردم

طبیعی تا لحظه‌ای که بالای ۷سانت نشی دکتر نمیاد ولی من کاملا راضی بودم زایمان اولم فیاض بخش بود بود ولی اینو راضیتر بودم سومی هم میرم همونجا

اگه زایمان اولی ای میلاد خوب نیس منم رفتم بودم دکترش گفت برای طبیعی دکتر بالا سرت نمیاد از این دانشجوهایی ک تازع دارن یاد میگیرن بالاسرتن اما سزارینش خوبه دکتر میاد

سوال های مرتبط

مامان آدرین مامان آدرین هفته سی‌ودوم بارداری
مامان امیرحسین مامان امیرحسین هفته سی‌وششم بارداری