خانما تا چند ماهگی باید اروغ شیرخوار و بگیریم؟

۷ پاسخ

سلام میخواستم در مورد مصرف پروپرانول بپرسم روزی چقدر مصرف میکردیم برای دخترتون

سلام گلم همانژیوم دخترتون خوب شد؟

سلام گفت و گو برام باز نمیشه میخاستم در مورد هماژیوم ازتون چندتا سوال بپرسم چجوری ارتباط بگیرم یادمه دارو رو شروع کرده بودین

تا جایی که بشه

تا وقتی خودش،بچرخه ب شکم

من اول نگرفتم ، اصلا دخترم عادت نکرده به این کار

دخترم رفلاکس هم داره ۱هفته دیگه هفت ماهش پر میشه نیازه که اروغشو بگیرم؟

سوال های مرتبط

مامان بهراد 😍❤️🧿 مامان بهراد 😍❤️🧿 ۷ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۹ ماهگی
مامان معجزه وهدیه خدا مامان معجزه وهدیه خدا ۵ ماهگی