۹ پاسخ

عزیزم کاملا مشخص حرفاشون دروغ اماتومیخوای باورکنی باورکن برای آرامش خودت خوبه.بعدم عزیز دلم کسی که۱۲سال پیش مشکل داشت اکه میخواست پیگیری کنه میکردمطمعن باش اماشمارورسماایستگاه کردن

چیو میخوای ثابت کنی
این چرتو پرنده محضه که پرینت بگیری میاد بالا
من کارم حقوقی هست
اینا بهانست
یا ببخش یا پیگیری کن و طلاق.
اما از من می‌پرسی ببخش و رها کن

عزیزم دیگ ولش کن اگ قصد طلاق نداری خودتو دیگ بزن ب کوچه علی چپ کشش نده

گلم چ دروغ چ راست ولی شاید این مدت جدایی باعث بشه ب خودش بیاد و قدر زندگیشو بدونه بنظرم بیخیال شو بهش فرصت دادی زندگي کن ولی باهاش حرف بزن بگو یکبار بهت فرصت دادم قدرشو بدون چون دیگه فرصتی در کار نیس و سری بعد میرم واسه همیشه و الان سعی کن زندگیتو خوب کنی

ن میشه گذشت و کنار اومد با این حس لعنتی ن میشه رفتو ....خدا صبرت بده فقط همین

خدا صبرت بده گلم واقعا دردناکه

اون حسی ک داره راسته ی جای کار میلنگه

خوشحال شدم برگشتی خونت .شایدم شوهرت راست میگه دیگه خیلی کش ندین تا زندگیتون نباشه بهم همینکه ترسیده خودش خیلی خوبه

عزیزم انسان همیشه ممکنه که گناه کنه به نظر من خیلی بچه بازی بگذر

سوال های مرتبط