۶ پاسخ

من با اب و نمک و جوش شیرین میجوشونمش

میجوشونم یا میزارم تو مایع استریل و اب داغ چند دیقه بمونه

بجوشون😁

با مایع استریل یونی بیبی یا مانا میشورم اصلا بو نمیگیره

هر روز با مایع استریل میشورم بو نمیگیره

زیر آب گرررررم با مایع استریل مخصوص شیشه شیر میشوریم
حتما آب دااااغ

سوال های مرتبط

مامان ع‍لے اڪبر🐣 مامان ع‍لے اڪبر🐣 ۳ ماهگی