من با اب و نمک و جوش شیرین میجوشونمش
میجوشونم یا میزارم تو مایع استریل و اب داغ چند دیقه بمونه
بجوشون😁
با مایع استریل یونی بیبی یا مانا میشورم اصلا بو نمیگیره
هر روز با مایع استریل میشورم بو نمیگیره
زیر آب گرررررم با مایع استریل مخصوص شیشه شیر میشوریم
حتما آب دااااغ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.