۶ پاسخ

منم دارم اوففف😑

اگر دردات منظم نیست که عالیییه از این هفته شروع شده دردای کاذبت یعنی زایمان راحت‌تری داری امااگر دردات منظم هست باید بری دکتر احتمالا دردای زایمانت شروع شده( گفته ی دکترم)

منم دارم دکترم گفت ماه درده

می خوای یه برو بیمارستان

منم دارم برو فردا یه nstبده خیالت راحت بشه

نگرانی نداره عزیزم درد ماهه منم دارم

سوال های مرتبط