بچه‌ها میگم کسی اینجا بچش اسهال خونی بوده

۳ پاسخ

اگه کسی تو خونه داشته بعد بچه ات گرفته ویروس گوارشی بوده

بخاطر سفیکسیم اینطوری شده کپسول پروکید بده

اگه داره حتما هرچه زودتر ببر بستری کن میگه کل آب بدنش رفته ک خون اومده همراهشون

سوال های مرتبط

مامان 🐾🥹جیگرطلا💙⚽ مامان 🐾🥹جیگرطلا💙⚽ ۱ سالگی