امروز ده صبح طبیعی زایمان کردم
39 هفته و3 روز

۲۲ پاسخ

از تجربت برامون بگو🌹

قدمش مبارک باشه گلم انشاالله زیر سایه پدرومادر بزرگ بشه نامدار باشه عزیزم😘❤️🤲

به به بسلامتی خوش روزی و خوش قدم باشه نی نی تون😍👩‍❤️‍👩

منم خیلی اذیت شدم و نزدیک شونزده ساعت درد کشیدم و خیلی بخیه خوردم ولی الان راضی ام
البته که میتونستم زود تر از این زمان زایمان کنم ولی خودم کارم رو سخت میکردم و همکاری نمی‌کردم با ماما هم

به سلامتی
خوشششش به حالت😁

عزیزززم مبارکککک

واایی مبارکه عزیزم... بلاخره زایمان کردی😍😍...حتما بیا از تجربیاتت بگو

و بگو چیشد که زایمان کردی و راضی بودی؟؟🥹🥰

مبارکه برا منم دعا کن زایمان کنم خیلی درد دارم ولی خبری از زایمان نیست

سلام عزیزم مبارکه خداروشکر به سلامتی✨🥰🫂از تجربه زایمان ،پزشک،بیمارستان و همه چی برامون بگو لطفا .

مبارک باشه عزیزم. بهتر شدی بیا سریع از تجربت و بیمارستان و هزینه ها و همممههه چی بگو 😁

بسلامتی مبارکی

مبارکههههه😍🩷ب ما بگو چیکار کردی زاییدی

دردت چطور بود که فهمیدی وقتشه

مبارکه عزیزم کدوم بیمارستان بودی

از تجربیاتت بگو عزیزم

بسلامتی عزیزم

مبارکه عزیزم
دردت گرفت یا با آمپول فشار؟؟

مبارکه مامان جون شدی تبریک میگم خوشکلم😍

مبارک باشه عژیزم کدوم بیمارستان بودی راضی بودی؟

ب سلامتی

وای مبارک باشه چیکار کردی جوابگو بود من ک هنوز نزاییدم 🥹😅

مبارکه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان هامین مامان هامین هفته سی‌وپنجم بارداری