۲ پاسخ

عزیزم دکتر برو اینطوری نمیشه اصلا منم سرما داشتم هرچی خونه دارو خوردم بدتر شدم تا دکتر رفتم

استامینوفن ۳۲۵ خالی
اگه ابریزش بینی هم داری فقط قرص نئوتادین بخور

سوال های مرتبط

مامان تابستون مامان تابستون ۱۳ ماهگی
مامان رز👧🏻🎀 مامان رز👧🏻🎀 ۱۴ ماهگی