۶ پاسخ

بله عزیزم من قبل از بارداریم هم 6سال طبیعی جلوگیری کردم واسه پناه هم خودمون خواستیم اقدام کردیم

تایپینک منم میبینید لطفا

وای منم طبیعی بودم تا الان بعدم کدکلا بعد زایمان پریود نشدم حتی یکبارم

خداوکیلی طبیعی جلوگیری نیست🙃

منم تاالان طبیعی بوده

طبیعی که جلوگیری حساب نمیشه
تا الانم خوب در رفتی😅🤣

سوال های مرتبط