بله عزیزم من قبل از بارداریم هم 6سال طبیعی جلوگیری کردم واسه پناه هم خودمون خواستیم اقدام کردیم
تایپینک منم میبینید لطفا
وای منم طبیعی بودم تا الان بعدم کدکلا بعد زایمان پریود نشدم حتی یکبارم
خداوکیلی طبیعی جلوگیری نیست🙃
منم تاالان طبیعی بوده
طبیعی که جلوگیری حساب نمیشه
تا الانم خوب در رفتی😅🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.