۵ پاسخ

من بچه اولم گرفتم توی اسفند ماه حدود ۴۴ میلیون بود
۶ ماه تنفس داره بعدش ۳ ساله با سود ۴ درصد باید برگردونیم

۸۸ میلیون ولی فعلا سایت ثبت نام بستس

سایت رو هواس
البته مملکت رو هواس خواهر

نههههه

خبری نیس فعلا

سوال های مرتبط

مامان فاطمه.حلما.محمد مامان فاطمه.حلما.محمد ۱۲ ماهگی
مامان الین و ارکان مامان الین و ارکان ۲ ماهگی
مامان دوقلو ها💙🥰. مامان دوقلو ها💙🥰. ۴ ماهگی
مامان سید حسین و تو دلیم❤️ مامان سید حسین و تو دلیم❤️ هفته شانزدهم بارداری