کی تاحالا مث من هنو ازمایش هپاتیتو نداده ؟؟حتما باید داد؟؟

۲ پاسخ

اگه واکسن لازم داشته باشی بهداشت میخوادش برو بهداشت ثبت نام کن رایگانه آزمایشاش همونجا بده

یه آزمایش هست اوایل بارداری میگیرن چکاپ کلی هست مال من هپاتیت و ایدز و قند و ادرار و فاکتور های خون و تیروئید و … تو همون بود
شما اون آزمایش رو ندادید؟

سوال های مرتبط

مامان آدا خانوم مامان آدا خانوم ۷ ماهگی
مامان ساداتی مامان ساداتی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان اولی🥹💞 مامان اولی🥹💞 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نورا 🐣💛 مامان نورا 🐣💛 روزهای ابتدایی تولد