مامانا ازمایش ان تی و انومالی بایدیع حتما باید داد؟؟؟

۲ پاسخ

اره مهمه ان تی رو که باید انجام بدی ولی ارمایش انومالی اگه دکترت گفته نمیخواد پس لازم نی انجام بدی

انومالی که آزمایش ندارع فکنم
ولی آزمایش و سونو انتی آره خیلی مهم و واجبه سلامتی جنین رو مشخص می‌کنه
شما که دیر شده اگه میخای بری
باید از ۱۱ تا ۱۳ هفته بری

سوال های مرتبط

مامان پسته مامان پسته هفته نوزدهم بارداری