اره مهمه ان تی رو که باید انجام بدی ولی ارمایش انومالی اگه دکترت گفته نمیخواد پس لازم نی انجام بدی
انومالی که آزمایش ندارع فکنم
ولی آزمایش و سونو انتی آره خیلی مهم و واجبه سلامتی جنین رو مشخص میکنه
شما که دیر شده اگه میخای بری
باید از ۱۱ تا ۱۳ هفته بری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.