سلام خوبین کسی که ان تی داده انومالی ام هم حتما باید بده؟

۸ پاسخ

بله ممکنه بچه نقص عضو باشه خدانکرده تو انومالی بررسی میشه.بعد نامه سقط میدن.ان تی برای سندروم داونِ .ربطی به انومالی نداره.دوتاش خیلی مهمن

بله حتما من فقط سونو رو دکتربرام نوشت

سلام عزیزم ، آره حتما ، توی آنومالی وضعیت جمجمه ، حفره مغزی ، تکامل دست و پا ، کلیه ها ، طول ساق پاها و .... کلی چیزای مهم بررسی میشه

حتما برو حتی اگر دکتر نگه.

اره قشنگم ان تی آنومالی تو دوران بارداری خیلی واجبه باید حتما بدی

بله عزیز

اره عزیزم

وا آره ، دوتا مقوله جدا هستند اصن ، آنومالی مهم ترین سونو تو کل بارداری هست

سوال های مرتبط

مامان پسته مامان پسته هفته نوزدهم بارداری