وای خودا دخترم میگه نَنَه🤩♥️🤣

۳ پاسخ

پسر منم میگه نَ نَ نَ
دَ دَ هم میگه

دخترمنم از۶ماهی یا میگه ننه یا میگه ماما

پسر منم به من میگه ننه

سوال های مرتبط

مامان پسرا🫀 مامان پسرا🫀 ۳ ماهگی
مامان 🧸🩵shaimin مامان 🧸🩵shaimin ۱ سالگی
مامان رهام مامان رهام ۱۲ ماهگی
مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی