۴ پاسخ

دقیقا سوال منم هست

من آذر زایمان کردم فروردین گذاشتم.
چون کلا خونریزی رو تغییر میده
بهتره بزاری بدنت تنظیم بشه.جون بگیری
خون‌سازی انجام بشه کم خون نباشی بعد دستگاه بگذاری

هر وقت پریود شدی میتونی بزاری

دقیقااا منم

سوال های مرتبط

مامان علی‌جاهد مامان علی‌جاهد ۱۲ ماهگی
مامان 🩷H.A.H🩵 مامان 🩷H.A.H🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 مامان 🩷کوچولوی سوم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان نخــ👼🏻ــودچی مامان نخــ👼🏻ــودچی ۱۰ ماهگی