۴ پاسخ

ن از بیرون گرفتم

من میدادم بعد بردم دکتر قطره داد

من پدیا بست گرفتم قطره بهداشت رو بچم همش بالا میاورد

بستگی به خودت داره عزیزمـ. من از بیرون گرفتم پدیا بست میدم .

سوال های مرتبط