به بقیه چ ربطی داره من دوتاشم میدم
خودت بهتر صلاح بچتو میدونی
سلام عزیزم پدر و مادر بیشتر صلاح بچشونو میخان ب کسی ربطی نداره...ب حرف کسی گوش نده،چ ایرادی داره بچه ای شیرخشک بخوره...ببخشی فدات ب قول ی بزرگی میگفت من راضی باباش راضی گور بابای ناراضی
منم شیر خشک میدم
آره اما بیشتر میترسم شیرخشک کم پیدا شه
عذاب وجدان ندارم ولي الان ك اپتاميل پيدا نميشه همه ميگن مجبور بودي شيرخشك بدي اگ شيرخودت ميدادي الان راحت بودي متنفرم از اين حرفشون😒😒😒
بدی ی چی میگن ندی ی چی میگن خودتو اذیت نکن
حالا ب من میگن شیرت خوب نیس شیرحشک بده.در دهنشونو گل نمیگیرن توجه نکن
😶😂من که خرسندم به کسی چه ربطی داره اخه
به منم میگن ولی به هیچکس ربطی نداره مادر و پدر بچه خودشون میدونن چیکار کنن چون از قصد نبوده که شیرخشکم بد نیست ک خیلی از بچه ها با شیرخشک بزرگ شدن
منم عذاب وجدان دارم ولی چاره نیست هر کی گفت بگو باشیر من وزن نمیگرفت دکتر. گفته شیر خشک بده
من برعکس هرجا میرم دیونم کردن از بس میگن چرا شیر خودتو میدی😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.