۵ پاسخ

عزیزم شیرخشک میدی،سم که نمیدی،بعدشم به قول دکتر پسرم اگه شیرخشک بد بود بچه رشد نمیکرد،هرکیم بهت اینو گفت،بگو سیستم ایمنی بچه ضعیفه تا تکامل پیدا کنه بیشتر از بقیه مریض میشه،ربطی به شیرخشک نداره

نه بابا منم شیر خودم مریض میشه رفلاکس داره، همش خلط و سرفه و... بچه تر هم بود کولیک داشت همه میگفتن مال شیر مادر شیر خشک بخوره خوب میشه!بهم عذاب وجدان میدادن

اصلا ربطی نداره
الان شیرخشک ها همه ویتامین هارو دارن

منم شیر خشک میدم خداروشکر بهش هم ساخته
خودمم شیر خشکی بودم خیلی هم ایمنی بدنم بالاس

خودت خواستی شیر ندی؟

سوال های مرتبط