زیر شکمم خیلی درد داره .بارداری دوممه .تیر می‌کشه .
خطرناک نیست که ؟؟؟

۳ پاسخ

عه دقیقاً هم هفته منی منم بارداری دوممه منم تیر میکشه گاهی بی خطره عزیزم بخاطر عادت کردن و تطبیق رحم با جنین هست

تو هفته شما عادیه اگر شدید بود با پزشکت مشورت کن عزیزم

درد مثل پریودی طبیعیه در غیر این صورت برو پیش پزشک

سوال های مرتبط

مامان طاها مامان طاها هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هیراد🤍 مامان هیراد🤍 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری