خانوما کدومتون روز ۱۵ سیکل لکه بینی دارین

۲ پاسخ

من روز ۱۶ سیکل داشتم یکم زیادتر از لک بود همون بود دیگه چیزی نیومد
اولین بارم بود اینجوری شدم شمام اولین بارتون بود؟ یا قبلا هم لکه میدیدید

من ۱۹ سیکل یه بار خیلی خفیف داشتم

سوال های مرتبط

مامان جگرگوشه❤️ مامان جگرگوشه❤️ قصد بارداری
مامان نیک💙🍼 مامان نیک💙🍼 هفته سی‌ودوم بارداری