هندونه بدم به بچم خوبه تو این سن یا نه؟

تصویر
۵ پاسخ

هندونه فقط قندش زیاده وگرنه چیزی نداره
من میدم گاهی خیلی دوست داره تو پستونک میوه میزارم ابشو میخوره

بچه ها که دنیا میان طبعشون گرم و تره بهتره با هندونه و چیزای سرد طبعش رو سرد نکنی عزیزم

میشه داد مشکلی نیس اما زیاد نده

خیلی زوده هنوز

زوده هنوز

سوال های مرتبط

مامان دونه برف مامان دونه برف ۱ سالگی