۸ پاسخ

فقط ۴ ماه تو یخچال بوده فاسد نیست ؟

سپاس از همگی دوستان که پاسخ دادن

قلم رو باید صاف و ۹۰ درجه بگیری و موقع تزریق با دو انگشت قسمت محل تزریق رو جمع کنی

بعد اینکه واحد رو تنظیم کردی سرشو فشار بدی تزریق میشه ، فقط تا ته فشار بده و یه ده ثانیه نگه دار داخل بدن ک دارو کاملا خالی بشه ، تو ران هم میشه تزریق کرد قسمت بالا بالا و جلو ران

بعد این آمپول یخچالیه باید حتما تو یخچال باشه ، نیم ساعت قبل تزریق بذار بیرون ک هم دمای محیط بشه

اگ از این قلمی های آمادس ، باید بچرخونی قسمت بالاش رو و رو واحدی ک دکترت گفته بذاری بعد تزریق کنی ، البته باید قبلش درپوش رو برداری سرسوزنش رو وصل کنی و محل تزیق رو قبل تزریق با پنبه الکل تمیز کنی

مقداری ک بهتون گفتن رو تعیین میکنی بعد با سرنگ انسولین تزریق میکنید زمان تزریق هم تا ده باید بشمارید و تزریق رو انجام بدید

عزیزم باید با سرنگ انسولین تزریق کنی ، دور ناف میشه زد ، باید ۴ انگشت با ناف فاصله داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان ثمره عشقمون مامان ثمره عشقمون هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مصطفی و الیاس مامان مصطفی و الیاس ۳ سالگی