دخترااا سخت ترین دوران بارداری کی هس؟؟؟🥲

۱۸ پاسخ

سه ماه اول تهوع داشتن 😩

س ماه اول والا من پ...اره شدم از بس بالا اوردم😑

همه روزاش پر از چالش و سخت هست ک انشالله همه ب خوبی سپری کنن

سه ماه دوم خیلی خوشه😁🙈

همش من که یه روز آسون نداشتم

همش والا

هفته های اول بخاطر تهوع و اینا سخته
ماهای اخر بخاطر سنگین شدن و اینا

۳ ماه دوم میگن خوبه چون ن تهوع داری ن سنگینی

فکر کنم همین هفته های اول که تمون نمیخوره و هرروز استرس داری نکنه چیزیش شده باشه

سه ماه اخر

من اصلن سخت نداشتم تهوع اینا
فقط از مرغ بدم میومد بد بود واسم

استرسای از الان ب بعد فک کنم برام از همه سخت تر باشه🥲
تکون نخوردناش
استرس کیسه اب
بند ناف و مسمومیت بارداری و....

به نظر من کسی که ویار شدید و تهوع های شدید داره ماه های اول واقعا براش سخت تر از حتی سنگین شدنهای ماه های اخره
ولی اگه کسی ویار نداشته باشه اوایل خب سنگین شدنای اخر سخته

اخراشه که هم توان تو کم میشه هم اینکه دوست داری زودتر زایمان کنی روزا مثل مورچه میگذرن

اخرای بارداری ک همش جیشت میگیرع نمیتونی نگهداری 😕مثلا ۳۵.۳۶ هفته

چهار پنج ماه اول که تهوع و ویار داری خیلی بده خیلی سخته و اینکه خب باید خیلی مراقب باشه آدم ماهای اول

من رفتم تو ماه هفتم
تا الان سخت ترینش از هفته هفت ک ویارم شروع شد تا ۱۸ ک ویار داشتم ک تو همون موقع ها هماتوم هم گرفتم خیییییییلی ویار سخت بود

به نظر من سه ماه اول چون داره جونم در میاد خیلی بده اولاش خوب بود از وقتی وارد 7هفته شدم هر روز یه علائم جدید پیدا میشه

تا اینجا ک خیلی سختهه دارم جون میدم بقیه هفتها رو نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان پسر مامان پسر هفته بیست‌وسوم بارداری