سخت ترین ماه بارداری کدومه؟

۱۳ پاسخ

ازلحاظ استرس همشون سخته ازلحاظ تهدیدبه سقط یه ماه اول ازلحاظ سنگینی.وسختی دوماه آخر

ماه هفت به بعد🥴🥲

دوره طلایی بارداری ۵ تا ۷ هست ویارا کم میشه خیلی سنگین نیستی اشتهات بهتر میشه

تا الان بنظرم هفته۵تا۱۰مزخرف ترین بوده

من ماه دو و سه رسما مردم

۳ماه اول

٣ماه اول بارداري ب نظرم من تواين ٣ماه انقدر استرس كشيدم موهام سفيد شدن بخدا

منکه نابود شدم از استرس تو این ۳ ماه

ماه نهم

واسه من ماه اول قبل تشکیل قلب بود بقیشو خداروشکر خیلی عالی بودم تا ببینم تا ماه اخر چقدر چالش دارم

ماه ۹

همینی که الان توشم
خیلی مزخرفه

ماه اول چون من ویار شدید داشتم از دو ماهگی تاکه چهار تموم شد شدم پنچ واقعا سخت بود بعدش راحت شد الان چون سنگین شدم خیلی سخت شده برام

سوال های مرتبط

مامان آیه جان مامان آیه جان ۵ ماهگی