۱۲ پاسخ

انقدددددددر راحتهههه فکر کن اب پرتقال شیرین داری میخوری همین

بخاطر همین آزمایشم شده دیگه بچه نمیارم😑برای من خیلی بد گذشت

وااای من یادمه قبلش تحقیق کردم چقدر بده و حالت تهوع می‌گیری
من سر کشیدم گریه میکردم یکی دیکع بهم بدییین😋 قیافه شوهرم اونموقع 😯

من سر دخترم خوردم خیلی خوب بود 😁۲ هفته دیگه گفتن بیا برا آزمایش

برا من بد نبود

پرتغالیش خیلی بهتره

خدا وکیلی این آزمایش چه سختی داره که ازش غول ساختید؟😑😅
فقط علاف شدنش یکم حوصله سر بره که اونم من میرفتم نمازخانه آزمایشگاه دراز میکشیدم و اوکی بود همه چی برام

زده پرتقالی و سفیده چرا

منم الان خوردم😂

سخت نیست انگار داری آب میوه شیرین میخوری فقط خوب هم بزن

نوش جان😂

تحمل کن زود تموم میشه

سوال های مرتبط

مامان آیهان 🕊️و 🩷دخملم 🎀 مامان آیهان 🕊️و 🩷دخملم 🎀 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آیه جان مامان آیه جان ۵ ماهگی
مامان پسته پسر مامان پسته پسر روزهای ابتدایی تولد