واسه منم راحت بود نه بد مزه نه خیلی شیرین به نظرم
حالت تهوع هم نداد
ن سخت نیس فقط همون گرسنگیه کمی اذیت میکنه
چطوری جرات میکنین تو بارداری ناخن بکارین 😫منکه حتی ی برق لب نمیزنم عذاب وجدان میگیرم
حالا عزیزم اینو که خوردی ۴ساعت دیگ نباید چیزی بخوری من که اولش برام خوب بود بعدش حالت تهوع شد
منکه بعضی وقتا هوسشو میکنم😂
بارونه اونجا؟؟؟
و اینکه کدوم ازمایشگاه انجام دادی؟
خب خداروشکر انشالله برای منم همینطوری باشه😅
عزیز اطلاع نداری طالبیان هستش یا نه؟🥲
کاشت ناخن تو بارداری مجازه ؟
از حالو هوات برامون بگو عزیز🥲😂
بسلامتی عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.