منم امروز رفتم از آبمیوه هم خوشمزه تر بوود اصلا در اون حد شیرین و بد نبود ک میگفتن
برای شماها چجوری آسونه من به خاطر تهوع صبحگاهی که از شدت گرسنگی هستش خیلی اذیت شدم اشکم دراومد بیحالی کلافگی تهوع زیاد چون کلا من شیرینی دوس ندارم زیاد
تازه خیلی ام خوشمزست😇
والا دیروز تو مطب دکتر یه خانومی از این آزمایش جوری تعریف میکرد که من اصلا میترسم این آزمایشو بدم البته هنوز دکتر برام ننوشته فکر کنم ماه دیگه برام بنویسه
من بعد ۲۰ دقیقه بالا اوردم
سلام چند مرحله ای بود
چند هفتگی باید انجام بدی
من با عکسشم حالم بد میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.