ب وقت ازمایش گلوکز سخت نبود فقط گشنم شد 🤌

تصویر
۴ پاسخ

منم دیروز ازمایش قند داشتم، خدارو شکر خوب بود میشد تحمل کرد

هییییی خواهرررررر منم خوردم اوکی بودم تو مرحله ی دوم حالم بد شد بالا اوردم🤣🤣🤣🤣🤣

سلام
عزیزم زود نرفتی؟
من میخواستم ۲۵ هفته بدم گفتن زوده

اعع خوبع

سوال های مرتبط

مامان رستا همتا مامان رستا همتا ۱۲ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان ۲ ماهگی
مامان برسام مامان برسام ۵ ماهگی
مامان تیارا😍 مامان تیارا😍 ۵ ماهگی