ب وقت آزمایش گلوکز، خداروشکر ب خوبی تموم شد 💞

تصویر
۵ پاسخ

منم دیروز دادم این آزمایشو از استرسش دراومدم

۲۴ هفته رفتی آزمایش مگه ۲۶ نمیرن؟؟؟؟

چقدر خرجت رفت؟

من چه سر دخترم چه الان اذیت نشدم از شربت برعکس دوس داشتم😐😂فقط ناشتا بودن حالمو بد میکرد

ایی حال بهم زن بود 😵
ادم از شدت شیرینیش تهوع میگیره

سوال های مرتبط

مامان دایان 🩵👼🏻🍼🧸 مامان دایان 🩵👼🏻🍼🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدی مامان مهدی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان رستا همتا مامان رستا همتا ۱۲ ماهگی
مامان نیکان مامان نیکان ۲ ماهگی
مامان برسام مامان برسام ۵ ماهگی
مامان تیارا😍 مامان تیارا😍 ۵ ماهگی
مامان آنِلی🦋🍭🩷 مامان آنِلی🦋🍭🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان ارسلان و حسین مامان ارسلان و حسین هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مهیار🫀 مامان مهیار🫀 ۹ ماهگی
مامان عشق مامانوباباش مامان عشق مامانوباباش ۵ ماهگی
مامان آقا میران مامان آقا میران ۳ ماهگی
مامان فرهان👼🩵 مامان فرهان👼🩵 ۹ ماهگی
مامان کارن جون 🥹🧸 مامان کارن جون 🥹🧸 ۸ ماهگی
مامان کنجدم😍 مامان کنجدم😍 ۸ ماهگی