بریم واسه سختترین آزمایش بارداری😫🩵
1404/07/06

تصویر
۱۱ پاسخ

منم امروز انجام دادم
خداروشکر کلا دوتا مرحله بود

خوشمزه س ولی آخراش دیگه بزور میشه قورت داد، برامن تو بطری بود

من با این زایمانم میشم سزارین پنجم😍 آروم‌باشبن و‌صبر کنین همه چی به موقعش درست میشه با امید خدای مهربون😍

منم آزمایش گلوکز انجام دادم یه مرحله دیگه مونده

سلام
منم اتفاقا دیروز آزمایش دادم ۳ بار ازم خون گرفتن .ولی اون گلوکز بدمزه نبود خوب بود بوی خاصی نداره شیرینه

خوشمزه است منم صبحی خوردم الان مرحله آخر خون رو بدم دیگه تمامه💃🏼

باید چندساعت ناشتا باشیم؟
بر این ازمایش ۸ تا یا۱۲؟

خوشمزس دلت میاااد
😂 من از گشنگی سمم بهم میدادن میخوردم

برا قنده؟

خوشمزه اس ک 😋

خیلی اسونه بابا ، پودرشم مثل نوشابه زرد بدون گازه

سوال های مرتبط

مامان قلب صورتی🩷 مامان قلب صورتی🩷 ۳ سالگی
مامان پسته پسر مامان پسته پسر روزهای ابتدایی تولد
مامان ܩߊ‌ܣـ🌙ـܠࡅ࡙ن🩷 مامان ܩߊ‌ܣـ🌙ـܠࡅ࡙ن🩷 ۹ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۵ ماهگی
مامان هلیاو لیانا مامان هلیاو لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان دایان 🩵👼🏻🍼🧸 مامان دایان 🩵👼🏻🍼🧸 روزهای ابتدایی تولد