چندهفته بریم واسه آزمایش قند خوبه؟

۸ پاسخ

من ۲۵ هفته هستم رفتم...واقعا بیخودوسخت بود

برو بهداشت بگو بنویسه برو شهید بلندیان عالی بود من رفتم

من خیلی استرس دیابت بارداری داشتم
۲۴ رفتم خیالم راحت شد

تا الان باید می‌رفتی. تا 24هفته تا28هفته

دکترم گف ۲۶هفته و ۶روز برو
دیرنیس بنظرتون

کی رفتید شما.
من الان ۲۶هفته و ۳روزمه.

۲۴ هفته

۲۴ تا ۲۸ دکتر به من گفته بود

سوال های مرتبط

مامان مبين مامان مبين ۱ ماهگی
مامان سپهر💙 مامان سپهر💙 ۸ ماهگی
مامان آنا❤️ اِلا❤️ مامان آنا❤️ اِلا❤️ ۲ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۸ ماهگی
مامان 🐣🫀. مامان 🐣🫀. هفته سی‌ودوم بارداری