چندهفته برم ازمايش تست قند

۵ پاسخ

هروقت دکتر صلاح ببینه مینویسه واست نیازی نیست خودت سرخود بری ، ۲۴ تا ۲۸ هفته مینویسن و بسته به تشخیص پزشک هستش نوع و مراحل آزمایش

الان باید بری

بین ۲۴هفته و ۲۶هفته

تا قبل ۲۸ باید برید

بیست و چهار هفته تا بیست و هشت هفته وقت داری از امروز میتونی بری

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۸ ماهگی
مامان سپهر💙 مامان سپهر💙 ۸ ماهگی
مامان آنا❤️ اِلا❤️ مامان آنا❤️ اِلا❤️ ۲ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو ۵ ماهگی
مامان 🐣🫀. مامان 🐣🫀. هفته سی‌ودوم بارداری