منم مرحله اول دادم دوم مونده هنوز
منم دیروز دادم حالم خیلی نرمال بود ن تهوع ن چیزی
چقدر امروز عکس آزمایش گلوکز میاد برام😁
منم تازه انجام دادم ای و شکر بود انگار اصلا بد نبود
خیلی ترسیده بودم ک حالم بد شه یا بالا بیارم
چقد هممون امرو درگیر این ازمایشیم😂
عزییییزم سعی کن بعد از خوردنش جای خنک بمونی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.