۶ پاسخ

منم مرحله اول دادم دوم مونده هنوز

منم دیروز دادم حالم خیلی نرمال بود ن تهوع ن چیزی

چقدر امروز عکس آزمایش گلوکز میاد برام😁

منم تازه انجام دادم ای و شکر بود انگار اصلا بد نبود
خیلی ترسیده بودم ک حالم بد شه یا بالا بیارم

چقد هممون امرو درگیر این ازمایشیم😂

عزییییزم سعی کن بعد از خوردنش جای خنک بمونی

سوال های مرتبط