اره اولش خوبه☹️
بعد نیم ساعت یک ساعت عالی ترم میشه🤢
منم بارداری اولم خوردم گفتم به به و چه چه ولی به یک ساعت نکشیده همرو بالا آوردم و تحملش رو نداشتم دیگه برای این یکی همون دو مرحله ای رو دادم 😅
تا بک ساعت اول قابل تحمل بود…🤮
همشو باید یهو خورد ؟
من انقدر گشنم بود دلم میخواست یه بطری دیگه هم بدن بهم😑😂
اره دقیقا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.