به وقت آزمایش گلوکز😵‍💫
ولی اونقدرم بد نبود قابل تحمله🫠

تصویر
۶ پاسخ

اره اولش خوبه☹️
بعد نیم ساعت یک ساعت عالی ترم میشه🤢

منم بارداری اولم خوردم گفتم به به و چه چه ولی به یک ساعت نکشیده همرو بالا آوردم و تحملش رو نداشتم دیگه برای این یکی همون دو مرحله ای رو دادم 😅

تا بک ساعت اول قابل تحمل بود…🤮

همشو باید یهو خورد ؟

من انقدر گشنم بود دلم میخواست یه بطری دیگه هم بدن بهم😑😂

اره دقیقا

سوال های مرتبط

مامان نی نی🍓 مامان نی نی🍓 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه مامان معجزه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان امیر صادق👶🏻 مامان امیر صادق👶🏻 هفته سی‌ام بارداری
مامان فسقلی🩵🌻 مامان فسقلی🩵🌻 هفته بیست‌ونهم بارداری