نه بابا اصلا سخت نیست که🙁
خانوما آزمایشش چجوریه؟ یکی میشه توضیح بده ؟
منم دیروز انجام دادم . خیلی حالمو بد کرد همش حالت تهوع داشتم
منم دیردز انجام دادم زیادم بد نبود اوضاع😂
عزیزم منم بابد الان برم چیکاراکنم؟چندباررفتی؟ادرار باید اولین ادرار صبح باشه؟
به سلامتی عزیزم.نگران نباش سخت نیست
منم باید بدم هفته دیگه. فقط من مشکلم ناشتایی هست ک اونقدر نمیتونم گرسنه بمونم😐
این شربته شیرین نیس زیاد بیشتر مزه آب پرتقال میده
منم الان گذروندم😀
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.