به وقت ازمایش قند و سخت ترین مرحله 🤦🏻‍♀️😭

تصویر
۹ پاسخ

نه بابا اصلا سخت نیست که🙁

خانوما آزمایشش چجوریه؟ یکی میشه توضیح بده ؟

منم دیروز انجام دادم . خیلی حالمو بد کرد همش حالت تهوع داشتم

منم دیردز انجام دادم زیادم بد نبود اوضاع😂

عزیزم منم بابد الان برم چیکاراکنم؟چندباررفتی؟ادرار باید اولین ادرار صبح باشه؟

به سلامتی عزیزم.نگران نباش سخت نیست

منم باید بدم هفته دیگه. فقط من مشکلم ناشتایی هست ک اونقدر نمیتونم گرسنه بمونم😐

این شربته شیرین نیس زیاد بیشتر مزه آب پرتقال میده

منم الان گذروندم😀

سوال های مرتبط

مامان برنا مامان برنا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان کوروش مامان کوروش ۲ ماهگی
مامان آیه جان مامان آیه جان ۵ ماهگی