۵ پاسخ

خیلی خوب بود دردام کمتر کرد

اصلا نیاز نیست دردی حس نمیکنی همه چی طبیعی

درد رو بعد عمل کم میکنه باید از قبل بخری بدی به دکتر بیهوشی تویه اتاق عمل مثل سرم بهت وصل کنه

مثل سرم هست وصل میکنن

بعد عمل سزارین برات میزارن با انژوکت وصل میشه

سوال های مرتبط

مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 ۴ ماهگی
مامان مامان آسناوسلنا مامان مامان آسناوسلنا روزهای ابتدایی تولد
مامان نویان 🩵🥹😘 مامان نویان 🩵🥹😘 هفته هشتم بارداری